هر مجموعه ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه ای خود است که اخلاق حرفه ای نام دارد. اخلاق حرفه ای در تبلیغات به چگونگی به کارگیری اصول اخلاقی توسط رسانه ها می پردازد و تأثیر آن را بر دانش، بینش و روش رفتاری مخاطبان ارزیابی می کند و مبحث اخلاق اطلاع رسانی به مبحث استفاده یا عدم استفاده از اطلاعات می پردازد. هر پيام جمعي بر جامعه تأثير ميگذارد و باعـث رفتارهـاي جمعـي مـي شـود.در ادامه به اهمیت اخلاق حرفه ای در تبلیغات می پردازیم.


اخلاق

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دوربین کانن E l s a آموزش وردپرس چاپ بنر فوری سام آفرینش دانش و آگاهي کشف راز نقل بلاگ پیش دبستانی ها سریال های ترکی جدید